آسیب شنواییتأثیر آموزش مهارت جرأتورزی بر مهارتهای اجتماعی و حرمتخود دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 41-53]
آگاهی واجشناختیاثربخشی تکالیف آگاهی واجشناختی بر ادراک شنوایی و وضوح کلامی کودکان ناشنوای پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-88]
آموزش بازداری پاسخطراحی و اعتباریابی مقدماتی برنامۀ کنترل بازداری رفتارهای خودآسیبرسان عمدی نوجوان* [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 17-25]
آموزش حل مسألهاثربخشی آموزش حل مسأله بر مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی دارای اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 51-64]
آموزش رفتاری والداثربخشی آموزش رفتاری والد بر تعامل والد-کودک و تنیدگی فرزندپروری مادران کودکان با اختلال کاستی توجه - بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 27-36]
آموزش شایستگی اجتماعی- هیجانیاثربخشی آموزش شایستگی اجتماعی- هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و سرمایههای روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 27-17]
آموزش مبتنی بر رابطۀ والد- کودکاثربخشی مداخلات گروهی مبتنی بر رابطۀ والد-کودک بر کاهش نشانههای کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کمبود توجه 6-11 سال [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 65-74]
آموزش مهارت جرأتورزیتأثیر آموزش مهارت جرأتورزی بر مهارتهای اجتماعی و حرمتخود دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 41-53]
آهستهگامبررسی اثربخشی برنامة تعامل والد-کودک بر میزان تنیدگی مادران کودکان آهستهگام با مشکلات رفتاری و کاهش مشکلات رفتاری کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 103-114]
ا
اتیسمبررسی اثربخشی نمایش درمانی بر مهارتهای اجتماعی و بازشناسی هیجانی در کودکان اتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 65-78]
اتیسماثربخشی برنامۀ آموزشی درمان با استفاده از لگو بر تعامل اجتماعی و رفتارهای قالبی کودکان اتیسم [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 51-60]
اختلالات رفتاریاثربخشی آموزش حل مسأله بر مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی دارای اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 51-64]
اختلالات عاطفی-رفتاریمقایسۀ سبکهای دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 55-67]
اختلال بیش فعالی/ کمبود توجهاثربخشی مداخلات گروهی مبتنی بر رابطۀ والد-کودک بر کاهش نشانههای کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کمبود توجه 6-11 سال [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 65-74]
اختلال رفتاریمقایسۀ سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی در دانشآموزان با و بدون اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-40]
اختلال رفتاریتأثیر آموزش بخشایشگری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
اختلال رفتاریمقایسۀ سبکهای هویّتی، خودکارآمدی و هوش هیجانی در نوجوانان عادی و نوجوانان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 99-109]
اختلال طیف اتیسماثربخشی هنردرمانی با رویکرد نقاشی بر بازشناسی هیجانی چهرۀ کودکان اتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 89-98]
اختلال طیف اتیسمطراحی، ساخت و اثربخشی برنامۀ پویانمایی اجتماعی بر مهارتهای ارتباطی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
اختلال طیف اتیسمتأثیر آموزش تحلیل رفتار کاربردی بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]
اختلال کاستی توجه – بیشفعالیتأثیر آموزش مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر سخترویی و تعادل عاطفۀ مادران کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی– نقصتوجه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 61-73]
اختلال کاستی توجه بیشفعالیاثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آیندهنگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
اختلال کمتوجهی بیشفعالیتأثیر بازیهای رایانهای بر انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 115-122]
اختلال نافرمانی مقابلهایاثربخشی آموزش شایستگی اجتماعی- هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و سرمایههای روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 27-17]
اختلالهای اضطرابیارتباط تعامل مادر-کودک با نشانههای اختلالهای اضطرابی در کودکان ناشنوا و نیمهشنوا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 51-63]
اختلالهای رفتاریبررسی اثربخشی برنامۀ شناختی سالهای باور نکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 5-16]
اختلالهای یادگیری ویژهطراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی ترمیمی برای دانشآموزان با اختلالهای یادگیری ویژه در دورۀ اول ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 69-80]
اختلال وسواس فکری- عملیاثربخشی درمان ذهنآگاهی بر کارکردهای اجرایی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 81-92]
ادراک بیناییمقایسۀ حرکات چشم دانشآموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]
ادراک شنواییاثربخشی تکالیف آگاهی واجشناختی بر ادراک شنوایی و وضوح کلامی کودکان ناشنوای پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-88]
ارتباط مادر-کودکارتباط تعامل مادر-کودک با نشانههای اختلالهای اضطرابی در کودکان ناشنوا و نیمهشنوا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 51-63]
اعتبارسنجیطراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی ترمیمی برای دانشآموزان با اختلالهای یادگیری ویژه در دورۀ اول ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 69-80]
اعتباریابیطراحی و اعتباریابی مقدماتی برنامۀ کنترل بازداری رفتارهای خودآسیبرسان عمدی نوجوان* [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 17-25]
املاءنویسیاثربخشی آموزش و تمرین توجه بر توانایی املاءنویسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 39-49]
انعطافپذیری شناختیتأثیر بازیهای رایانهای بر انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 115-122]
اوقات فراغتتدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان آهستهگام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-20]
ب
بازشناسی هیجانیبررسی اثربخشی نمایش درمانی بر مهارتهای اجتماعی و بازشناسی هیجانی در کودکان اتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 65-78]
بازشناسی هیجانی چهرهاثربخشی هنردرمانی با رویکرد نقاشی بر بازشناسی هیجانی چهرۀ کودکان اتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 89-98]
بازیدرمانیتأثیر بازیدرمانی بر مهارتهای حرکتی و یکپارچگی دیداری- حرکتی نوپایان دارای تولد زودرس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-32]
بازیدرمانیاثربخشی بازی درمانگری با رویکرد کودکمحور بر کاهش مشکلات برونیسازی شدۀ دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-25]
بازیهای ادراکی- حرکتیبررسی مقایسهای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازیهای ادراکی- حرکتی بر سازماندهی رفتاری- هیجانی و مهارت حل مسأله در دانشآموزان مبتلا به اختلال کاستیتوجه – بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 37-49]
بازیهای رایانهایتأثیر بازیهای رایانهای بر انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 115-122]
بخشایشگریتأثیر آموزش بخشایشگری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
برنامه فرزندپروری مثبتاثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر ارتباط والدین باکودک آهسته گام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 111-121]
برنامۀ پویانمایی اجتماعیطراحی، ساخت و اثربخشی برنامۀ پویانمایی اجتماعی بر مهارتهای ارتباطی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
برنامۀ درسی ترمیمیطراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی ترمیمی برای دانشآموزان با اختلالهای یادگیری ویژه در دورۀ اول ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 69-80]
برنامۀ شناختیبررسی اثربخشی برنامۀ شناختی سالهای باور نکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 5-16]
پ
پاسخ به مداخلهاثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
ت
تثبیتمقایسۀ حرکات چشم دانشآموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]
تحلیل رفتار کاربردیتأثیر آموزش تحلیل رفتار کاربردی بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]
تعادل عاطفهتأثیر آموزش مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر سخترویی و تعادل عاطفۀ مادران کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی– نقصتوجه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 61-73]
تعاملبررسی اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر تعامل مادر با کودک آهستهگام [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 93-102]
تعامل اجتماعیاثربخشی برنامۀ آموزشی درمان با استفاده از لگو بر تعامل اجتماعی و رفتارهای قالبی کودکان اتیسم [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 51-60]
تعامل والد- کودکاثربخشی آموزش رفتاری والد بر تعامل والد-کودک و تنیدگی فرزندپروری مادران کودکان با اختلال کاستی توجه - بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 27-36]
تعامل والد-کودکاثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر ارتباط والدین باکودک آهسته گام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 111-121]
تعامل والد-کودکبررسی اثربخشی برنامة تعامل والد-کودک بر میزان تنیدگی مادران کودکان آهستهگام با مشکلات رفتاری و کاهش مشکلات رفتاری کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 103-114]
تمرین توجهاثربخشی آموزش و تمرین توجه بر توانایی املاءنویسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 39-49]
تنیدگیبررسی اثربخشی برنامة تعامل والد-کودک بر میزان تنیدگی مادران کودکان آهستهگام با مشکلات رفتاری و کاهش مشکلات رفتاری کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 103-114]
تنیدگی فرزندپروریاثربخشی آموزش رفتاری والد بر تعامل والد-کودک و تنیدگی فرزندپروری مادران کودکان با اختلال کاستی توجه - بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 27-36]
توانبخشی شناختیاثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آیندهنگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
ج
جانبازانمقایسۀ سبکهای دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 55-67]
جهشمقایسۀ حرکات چشم دانشآموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]
ح
حافظه فعالتدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان آهستهگام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-20]
حافظه فعالاثربخشی نرمافزار شناختی کاپیتان لاگ بر حافظۀ فعال دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 5-15]
حافظۀ آیندهنگراثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آیندهنگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
حافظۀ فعالاثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آیندهنگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
حرمت خودتأثیر آموزش مهارت جرأتورزی بر مهارتهای اجتماعی و حرمتخود دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 41-53]
خ
خودآموزی کلامیبررسی مقایسهای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازیهای ادراکی- حرکتی بر سازماندهی رفتاری- هیجانی و مهارت حل مسأله در دانشآموزان مبتلا به اختلال کاستیتوجه – بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 37-49]
خودپندارۀ ریاضیتأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر خودپندارۀ ریاضی دانشآموزان دختر نابینا [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 5-15]
خودکارآمدیمقایسۀ سبکهای هویّتی، خودکارآمدی و هوش هیجانی در نوجوانان عادی و نوجوانان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 99-109]
خودکارآمدی تحصیلیاثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
د
دانشآموزان نابیناتأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر خودپندارۀ ریاضی دانشآموزان دختر نابینا [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 5-15]
دانشآموزان نارساخواناثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
درمان با استفاده از لگواثربخشی برنامۀ آموزشی درمان با استفاده از لگو بر تعامل اجتماعی و رفتارهای قالبی کودکان اتیسم [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 51-60]
ذ
ذهنآگاهیاثربخشی درمان ذهنآگاهی بر کارکردهای اجرایی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 81-92]
ر
راهبردهای یادگیریتأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر خودپندارۀ ریاضی دانشآموزان دختر نابینا [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 5-15]
ردیابی حرکات چشممقایسۀ حرکات چشم دانشآموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]
رضامندی زوجیتطراحی و بررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی خانوادهمحور بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دختران تیزهوش [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 75-88]
رضایتمندی زوجیتپیشبینی رضایتمندی زوجیت بر اساس ناگویی هیجانی، صمیمت زوجین و نشاط ذهنی در مادران کودکان آهستهگام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 113-123]
رفتار برونیسازی شدهاثربخشی بازی درمانگری با رویکرد کودکمحور بر کاهش مشکلات برونیسازی شدۀ دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-25]
رفتار خودآسیبرسان عمدیطراحی و اعتباریابی مقدماتی برنامۀ کنترل بازداری رفتارهای خودآسیبرسان عمدی نوجوان* [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 17-25]
رفتارهای قالبیاثربخشی برنامۀ آموزشی درمان با استفاده از لگو بر تعامل اجتماعی و رفتارهای قالبی کودکان اتیسم [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 51-60]
روانشناسی مثبتنگرتأثیر آموزش مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر سخترویی و تعادل عاطفۀ مادران کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی– نقصتوجه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 61-73]
روش درمانی عصبی- حرکتی آنتبنیلاثربخشی روش درمانی عصبی- حرکتی آنتبنیل بر مهارتهای حرکتی و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 99-112]
س
سازگاری اجتماعیمقایسۀ سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی در دانشآموزان با و بدون اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-40]
سازماندهی رفتاری- هیجانیبررسی مقایسهای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازیهای ادراکی- حرکتی بر سازماندهی رفتاری- هیجانی و مهارت حل مسأله در دانشآموزان مبتلا به اختلال کاستیتوجه – بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 37-49]
سالهای باور نکردنیبررسی اثربخشی برنامۀ شناختی سالهای باور نکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 5-16]
سبکهای دلبستگیمقایسۀ سبکهای دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 55-67]
سبکهای هویّتمقایسۀ سبکهای هویّتی، خودکارآمدی و هوش هیجانی در نوجوانان عادی و نوجوانان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 99-109]
سختروییتأثیر آموزش مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر سخترویی و تعادل عاطفۀ مادران کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی– نقصتوجه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 61-73]
سرمایههای روانشناختیاثربخشی آموزش شایستگی اجتماعی- هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و سرمایههای روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 27-17]
سلامت روانطراحی و بررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی خانوادهمحور بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دختران تیزهوش [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 75-88]
سلامت روانیتأثیر آموزش بخشایشگری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
سلامت روانیاثربخشی آموزش برنامۀ اوقات فراغت عرش بر سلامت روانی مادران کودکان آهستهگام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 75-86]
ص
صمیمیتپیشبینی رضایتمندی زوجیت بر اساس ناگویی هیجانی، صمیمت زوجین و نشاط ذهنی در مادران کودکان آهستهگام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 113-123]
ظ
ظرفیت شناختیتدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان آهستهگام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-20]
ع
عزّت نفساثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزّتنفس دانشآموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 27-37]
عملکرد تحصیلیاثربخشی آموزش و تمرین توجه بر توانایی املاءنویسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 39-49]
عملکرد خواندناثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
ف
فرزندپروری مثبتبررسی اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر تعامل مادر با کودک آهستهگام [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 93-102]
ک
کاپیتان لاگاثربخشی نرمافزار شناختی کاپیتان لاگ بر حافظۀ فعال دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 5-15]
کارکردهای اجراییاثربخشی درمان ذهنآگاهی بر کارکردهای اجرایی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 81-92]
کمتوجهی و بیش فعالیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزّتنفس دانشآموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 27-37]
کودک آهستهگامبررسی اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر تعامل مادر با کودک آهستهگام [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 93-102]
کودک آهسته گاماثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر ارتباط والدین باکودک آهسته گام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 111-121]
کودکاناثربخشی مداخلات گروهی مبتنی بر رابطۀ والد-کودک بر کاهش نشانههای کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کمبود توجه 6-11 سال [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 65-74]
کودکان اوتیسماثربخشی روش درمانی عصبی- حرکتی آنتبنیل بر مهارتهای حرکتی و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 99-112]
کودکان پیشدبستانیاثربخشی آموزش حل مسأله بر مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی دارای اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 51-64]
کودکان زودرستأثیر بازیدرمانی بر مهارتهای حرکتی و یکپارچگی دیداری- حرکتی نوپایان دارای تولد زودرس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-32]
کودکمحوراثربخشی بازی درمانگری با رویکرد کودکمحور بر کاهش مشکلات برونیسازی شدۀ دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-25]
م
مادران دختران تیزهوشطراحی و بررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی خانوادهمحور بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دختران تیزهوش [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 75-88]
محبوبیت والدینمقایسۀ سبکهای دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 55-67]
مشکلات رفتاریبررسی اثربخشی برنامۀ شناختی سالهای باور نکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 5-16]
مشکل رفتاریبررسی اثربخشی برنامة تعامل والد-کودک بر میزان تنیدگی مادران کودکان آهستهگام با مشکلات رفتاری و کاهش مشکلات رفتاری کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 103-114]
مهارت اجتماعیبررسی اثربخشی نمایش درمانی بر مهارتهای اجتماعی و بازشناسی هیجانی در کودکان اتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 65-78]
مهارت اجتماعیتأثیر آموزش تحلیل رفتار کاربردی بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]
مهارت حل مسألهبررسی مقایسهای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازیهای ادراکی- حرکتی بر سازماندهی رفتاری- هیجانی و مهارت حل مسأله در دانشآموزان مبتلا به اختلال کاستیتوجه – بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 37-49]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی روش درمانی عصبی- حرکتی آنتبنیل بر مهارتهای حرکتی و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 99-112]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزّتنفس دانشآموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 27-37]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی آموزش شایستگی اجتماعی- هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و سرمایههای روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 27-17]
مهارتهای اجتماعیتأثیر آموزش مهارت جرأتورزی بر مهارتهای اجتماعی و حرمتخود دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 41-53]
مهارتهای ارتباطیتدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان آهستهگام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-20]
مهارتهای ارتباطی و اجتماعیطراحی، ساخت و اثربخشی برنامۀ پویانمایی اجتماعی بر مهارتهای ارتباطی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
مهارتهای حرکتیاثربخشی روش درمانی عصبی- حرکتی آنتبنیل بر مهارتهای حرکتی و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 99-112]